Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF P-2013

P-2013

Fika och matchvärdar under våren

för 16 dagar sedan 8 kommentarer 191 visningar
Lotta Agholme Förälder
  • för 16 dagar sedan Vanessa Larsson

Hej, vi har fikan nästa helg för lag 3, men kan tyvärr inte. Finns det någon som skulle kunna tänka sig att byta? (Emilio)

• för 16 dagar sedan Ingrid Malmberg

Och som jag aviserade om för 1 vecka sedan så kan inte vi ta matchvärd för lag 1 nästa helg (11/5). Vore bra om vi kan byta till 8/6..

• för 14 dagar sedan Louise Nordahl

Vi skulle ha hand om fikat för lag3 i helgen, nu ska den matchen inte spelas. Förväntas vi fortfarande ordna fika? Eller gör vi det när matchen blir av? Leonard har blivit kallad till att spela med lag2 istället, ska vi ha hand om fikat till den matchen istället?

• för 14 dagar sedan Emma Sjöbom

Du får gärna ta fikat för oss i lag 2, Erik.S skall inte vara med på denna match. Tack

• för 12 dagar sedan Louise Nordahl

Vi tar fikat för lag 2 istället för Erik.S på lördag. Eftersom lag 1 spelar före lag 2 antar jag att påse och bord finns på plats när vi kommer?

• för 12 dagar sedan Lotta Agholme

Det har ju blivit lite knasigt då lag 1 och 3 skulle ha spelat samtidigt 10:45, så nu är det bara Kaans föräldrar kvar . Jag hoppar in den tidiga tiden och ser till att allt är på plats till andra matchen .

• för 9 dagar sedan Lotta Agholme

Tack till alla som bidrog till fika-försäljningen idag, och ett extra tack till Ismial, Kaans pappa, som hade med sig jordgubbar att sälja. Tack vare det tror jag att vi slog rekord idag med över 1600:- till lagkassan!

• för 9 dagar sedan Kristoffer Wibring

Riktigt bra jobbat med försäljningen precis som av killarna på plan.

Du måste logga in för att kommentera