• Ingen träning på sportlovet

    Under sportlovet (v7) så tar vi ledigt från träningarna pga många bortresta. Men innan dess har vi träning både ikväll (tis) och på fredag, hoppas att vi ses! Hälsningar //ledarna F-2014 4 feb 2025 0kommentarer
  • Höjda medlemskap inför 2025 och seriespel

    Hej alla, Ni har alla fått era fakturor för medlemskap och träningsavgift. Har fått frågor kring höjda avgifter och anledningen till detta är att ert barn nu kommer spela seriespel. Dessa avgifter är detsamma som förra året för de barn som också gick från träningsmatcher till seriesper. Ni hittar all information under länken https://www.lindomegif.se/Page/187170 Medlemsavgift Aktiva spelare t o m 14 år. 700:- Aktiva spelare fr o m 15 år. 950:- C-lags avgift. 950:- Ledare (medlemsavgift). 200:- Stödmedlem. 200:- Familjeavgift. Familj inkl barn t o m det år de fyller 17 år 1200:- Fr.o.m. det år barnen fyller 18 år betalar spelaren egen avgift Familjeavgift Ni som önskar betala Familjeavgift meddelar detta till kansliet senast 31/1 varje år till: info@lindomegif.se I mailet är det viktigt att ni skriver vilka familjemedlemmar som önskar ingå familjemedlemsskapet samt vilka lagtillhörigheter som finns (DET GÅR FINT ATT MAILA MIG OCKSÅ YVONNEMANN02@GMAIL.COM) Träningsavgift Spelare 6 år - 7 år Ingen avgift Spelare 8 år 500:-/termin Spelare 9 år och äldre 800:-/termin Spelare Junior 1100:-/termin Frågor gällande medlemskap och avgifter skall tas med kansli och styrelse som har ansvar för detta. Väl mött Ledarna och Föräldragruppen P2016 P-2016 4 feb 2025 0kommentarer
  • Information inför våren

    Hej! Här kommer lite info inför vårsäsongen! Träningsmatcher Vi har anmält oss till en Fairplay-serie. Det är träningsmatcher som förbundet anordnar inför den nya spelformen 9 mot 9. Matcherna kommer att spelas i mars. Spelschema har precis kommit och ligger i kalendern. Träningar Från och med den 25/3 kommer vi gå upp på tre träningar i veckan. Den nya träningstiden är tisdagar kl 19:00-20:30. Fotografering Den 22/2 kl 11:00 är det lagfotografering i klubbstugan. Försäljningar Fantastiskt jobbat alla med försäljningen av bingolotter och strumpor. Det resulterade i att laget ska få gå på en Blåvitt-match och det gav också ett tillskott till lagkassan på nästa 10 000kr! Vi vill rikta ett extra stort tack till Katarina som både tog hand om försäljningen och sålde mängder med lotter. Spelarmöte Den 20/2 har vi ett spelarmöte innan träningen i klubbstugan. Vi kör igång kl 17:30. Viktigt att alla tjejer prioriterar att delta på detta möte. Föräldramöte Vi kommer att ha ett föräldramöte tisdag den 25/2 kl 18:30-20:00 i klubbstugan. Vi önskar att minst en förälder per barn deltar på mötet. /Ledarna F-2012 3 feb 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter