• Jullov och träning

    De kommande två tisdagarna kommer vi inte träna pga julafton och nyårsafton. Hur vi gör på fredagarna på jullovet bestämmer vi någon dag i förväg. Är vi tränare hemma så kör vi träning för de som vill och kan 💪 Vi återkommer som sagt någon dag innan varje tillfälle så ser vi hur det blir. Tills dess så önskar vi er en riktigt härlig jul! F-2014 20 dec 2024 1kommentar
  • Träning på L1 idag

    Idag (tisdag) tränar vi på L1, bara så ni inte går till fel plan av gammal vana 😃 Vi ses! //ledarna F-2014 17 dec 2024 0kommentarer
  • Träning på L1 idag 16/12

    Hej! Idag tränar vi på L1 och förmodligen även på torsdag. /Ledarna F-2012 16 dec 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter