• Betalning strumpor o försäljning idag

    Stor eloge till grymma killar som gjorde en fin försäljning idag. Trots isande kyla och många timmar så höll de modet uppe och var otroligt duktiga i sin försäljning. Alla hade så fint bemötande. Vi fick totalt in 6900 kr idag. Alla lagets bingolotter är sålda och fler därtill. Det finns lotter att tillgå så önskar någon fler lotter så säg till mig, Anna. All ytterligare försäljning är ren vinst för lagkassan (38 kr per enkellott). Vi har 16 paket strumpor kvar. Är det någon som vet att de kan sälja några av dessa så skriv i kommentarerna nedan. Annars kommer de delas ut jämnt tillbaka till dem som idag hade med sig till försäljningen enligt följande; Anton 2 pkt Hugo T 1 pkt Liam L 3 pkt Manpreet 3 pkt Melker 1 pkt Oliver 4 pkt Viggo 2 pkt Dessa lämnas på träningen. Möjlighet finns att lämna tillbaka strumpor till klubben men då går vi miste om hela lagets förtjänst á 2400 kr. Alla strumpor ska vara betalda till mig senast på nu måndag 2 december. Ni swishar till 0739354302 och skriver namn på spelaren samt antal paket ni betalar för. P-2012 30 nov 2024 0kommentarer
  • Bilar till dagens match

    Hej, vi behöver ha någon förälder som kan köra idag. Vi har tre ledarbilar men det är lite publik med i dem 😊 är det någon mer som har lust och möjlighet att köra idag? F-2012 30 nov 2024 4kommentarer
  • Strumpor

    Hej! Vill bara kika in här och påminna om betalning för strumporna börjar närma sig. Det är några kvar som inte ännu har swishat. Sen hoppas jag att bingolottoförsäljningen går bra. Vi har sålt en hel del extra lotter...så om någon behöver mer så säg bara till. För vi vill ju vinna försäljningstävlingen!! Hälsar Katarina 0733-295366 PS. Vi har en lagsida på Facebook som heter "Flickor-12 Lindome GIF". Skicka en förfrågan där...så kan ni se lite bilder på tex tårtbaket i fredags. F-2012 27 nov 2024 5kommentarer
  • Visa fler nyheter