• Klubbförsäljning - Hämta ut påsar/bingolotter 17/11

    Hej, 16 spelare har inte hämtat ut sina strumpåsar och bingolotter än, var goda och hämta dem imorgon 17/11 under träningen. Se informationen om försäljningen nedan: Föräldrar till varje spelare hämtar ut en påse innehållande 5 paket strumpor och ett kuvert innehållande 10 lotter. Varje strump-paket säljs för 200 kr och varje lott säljs för 100 kr. Totalt ska varje spelare tjäna 2000 kr. 1000 kr betalas ut i förskott till mig (Swish 0722120582) då man inte får returnera strumporna. Bingolotterna kan man sälja fram tills den 15/12 och summan man sålt för ska man swisha till mig då. osålda lotter lämnas tillbaka till mig den 15/12 under söndagsträningen. Nedan redovisas förtjänsten till laget och till klubben: Förtjänst till klubben: Strumppåse (5 paket) 375 kr (75 kr/paket) + Bingolott (10 lotter) 380 kr (38 kr/lott) = 755 kr Förtjänst till lagkassan :125 kr (25 kr/strumppaket) Lindome GIF uppmuntrar att man tillsammans i laget gör försäljningen till lagbyggande aktivitet. Man kan samla laget och sälja tillsammans, t.ex genom dörrknackning eller utanför någon affär. Om man väljer att sälja utanför en affär, måste man prata med dem i affären innan och få deras tillstånd! Man kan sälja till släkt och vänner till familjen, arbetsplatser eller grannar i området. Stort lycka till! MVH försäljningsansvarig P-2017 P-2017 16 nov 2024 2kommentarer
  • Luciacupen lördag 7 december

    Hej alla, Avseende Luciacupen är det lördagen 7 december som vi kommer spela. Notera detta och glöm inte att närvarorapportera då det finns reserver som är gärna med och spelar om ert barn inte kan. Hälsningar Ledarna P2016 P-2016 16 nov 2024 1kommentar
  • Lagaktivitet 30/11

    Idag var det åter en grym laginsats av killarna vid försäljning av lotter o strumpor. Såklart av vikt att vi får sålt det vi ska men än mer av vikt är att killarna vid dessa tillfällen både bygger laganda och har roligt tillsammans även utanför planen. Skoj att se både deras engagemang och glädje! Vi tog oss en bit med vår försäljning idag men inte riktigt hela vägen in i mål så vi kommer ordna ytterligare en lagaktivitet. Den 30/11 kommer vi få stå med ett bord utanför Gödeberg samt eventuellt utanför Ica mellan 10-14. Vi tänker oss försäljning samt att vi bjuder på lite glögg/kaffe och pepparkakor. Det kommer inom kort upp en kallelse på Laget.se, svara gärna så snart som möjligt så vi vet vilka killar som kan vara med. Vid detta tillfälle behöver vi att ni föräldrar bistår med glögg, kaffe och pepparkakor samt finns med under försäljningen. Vi delar in så att killarna står 10-12 och 12-14. Så snart vi vet vilka som ska delta återkommer vi med indelning för var o när killarna sköter försäljningen. P-2012 15 nov 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter