• Sammandrag 3 nov kallelse

    Hej alla, Önskar om ni som ej svarat kan svara på kallelse till sammandraget. Vi behöver 3-4 spelare till för ha 4 lag. Väl mött Ledarna P-2016 28 okt 2024 0kommentarer
  • Landskamp Sverige-Luxemburg

    Vi samlas kl. 17:30 vid Franks för att gemensamt ta oss in till Ullevi med tåget som går 17:44. Peter, Grant, Ebbas pappa Johan, Tobias och Martin från F2010 kommer att gå med tjejerna. F-2011 27 okt 2024 0kommentarer
  • Säsongavslutning

    Ja vilken avslutning det blev. Kul å se att humöret var bra trotts att vädret var emot Super stort tack till alla som var med och hjälpte/stötta och bidrog till denna dag! 😀👍 Kul att vi även fick testat lotteriet. Det var ett bra drag på kiosken vilket är väldigt tacksamt, vare krona vi får in kommer att gå direkt tillbaka till våra barn 😀 Det var några som fick med sig matchtröjor hem idag och det är tyvärr så att det är materialinventering på klubbstugan så det är super viktigt att ni lämnar in dem tvättade imorgon vid 17.30 till 19.00. Meddela att det är matchtröja för P18 när ni lämnar. Återkoppla gärna till någon av oss ledare så vi vet att de kommer tillbaka. Nu tar vi lov en vecka, sedan kör vi igång igen 10 november i Sintorpshallen. Tack för denna säsong! /Ledarna Tack för denna P-2018 27 okt 2024 1kommentar
  • Visa fler nyheter