• Ledigt under höstlovet

    Hej! Nästa vecka under höstlovet är det inga träningar. Vi kör igång igen måndag den 4/11. Vi kommer att fortsätta träna utomhus måndagar och torsdagar samma tid som vanligt. /Ledarna F-2012 25 okt 2024 0kommentarer
  • Match med F10 på lördag

    Då F10 bara behövde 3 spelare till matchen på lördag så har vi fått kolla på hur många matcher man spelat med F10 under hösten och träningsnärvaro. Detta gjorde att de som får spela är Alexandra, Linnea och Emelie. För er som inte fick chansen denna gången kommer vi att köra träning kl. 10 -11:30 de som vill får gärna stanna och heja på när F10 spelar sin sista seriematch. Ledarna. F-2011 25 okt 2024 0kommentarer
  • Ingen träning under lovet

    Vi kommer att ställa in träningen under lovet då klubben ska samla in allt material för inventering. Tjejerna får gärna hålla igång själva med stryka eller konditionsträning på egen hand. De kan ju även ta med sig en boll själva och mötas på Lindevi och spela lite tillsammans. Hoppas alla får ett skönt lov Ledarna F-2011 23 okt 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter