• Sjuka barn i laget!

    vi har fått tre sjukanmälda barn nu på morgonen! Det innebär att Emelie Ebba och Meja nu inte behöver stå över matchen längre! Vi hoppas sjuka krya på sig, och vi är glada att alla som kan få spela! F-2011 16 okt 2024 0kommentarer
  • Sista matchen för säsongen!

    I morron onsdag 16/10 spelar vi säsongens sista match. Denna gång är vi fler spelare som vill och kan, än vad vi får anmäla till matchen (17 vs.14.) Det är alltså tre spelare som behöver stå över matchen. De spelare som får stå över denna match är de spelare som spelat flest matcher under säsong.. Emelie Ebba Meija vi ledare tycker såklart att det är tråkigt att några behöver stå över, men hoppas att tjejerna ändå vill komma ner och heja! Mvh ledarna F-2011 15 okt 2024 1kommentar
  • Träning tillsammans med F2014

    Det var ett tag sedan vi tränade tillsammans men äntligen fick vi till det tisdagen den 15/10. Det finns en mängd bra saker med att träna tillsammans över ålderskullarna: - Skapa vänskapsband - Värna om vänskapsband - Visa på att det finns många flickor som gillar fotboll - m.m. Vi gjorde det enkelt (vilket oftast är det bästa). Vi körde lite rondo och sedan spelade vi där vi blandade lagen hela tiden för att man skulle lära känna så många som möjligt. F-2013 15 okt 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter