• Träningar framöver

    Hej föräldrar! Det blir ett uppehåll för höstlovet, så det är ingen träning den 27 oktober och 3 november. Det är utomhusträning som vanligt den 10 november, och efteråt kommer det att vara Halloween-disco för tjejerna i klubbstugan. Från och med den 17 november börjar vi våra inomhusträningar, klockan 10:00-11:00 i Sinntorpskolans Sporthall. Vi ser fram emot en fortsatt härlig säsong tillsammans! Hälsningar Tränarna F-2018 14 okt 2024 0kommentarer
  • Avslutning på utomhussäsongen - start av inomhussäsongen

    Vi närmar oss en tidpunkt när det börjar bli lite för kallt, mörkt och ruggigt för att fortsätta fotbollsträning utomhus. Från och med vecka 45 kommer vi därför att börja träna fotboll inomhus istället, och vi har haft förmånen att få fortsätta träna på söndagar, mellan 09.00 - 10.00 på Sinntorpskolan. Mer information om detta kommer inom kort, när vi lägger upp en ny träningsplsnering i vår kalender. Men vi vill förstås också avsluta på ett lite festligare sätt än "bara" med träning, och därför har vi planerat att samlas med hela familjen under några timmar söndagen 27/10, mellan 12.00 - 15.00. Förhoppningsvis får vi sällskap av några andra lag också så att vi kan spela matcher "på riktigt" - det är flera av barnen som frågat varje söndag om när vi ska spela matcher igen. :) Vi hoppas såklart att vi får hjälp av er föräldrar att ordna lite fest och fika mellan matchspelandet! Detta innebär därmed att nästa söndag är den den sista "riktiga" träningen, helgen därefter har vi vår avslutning och sen tar vi en veckas höstlov innan vi drar igång inomhussäsongen. Vi ses på Savannen! P-2018 14 okt 2024 19kommentarer
  • Info inför höst/vintern

    Nu närmar sig höstsäsongen sitt slut och säsongens sista matcher blir på söndag (20/10) mot Häcken. Vi fortsätter sen att träna som vanligt utomhus tom lördag 26/10. Efter det tar vi lite paus från fotbollen under höstlovet och fram till fredag 15/11 då vi drar igång med inomhusträning. Under vintersäsongen kommer vi alltså att träna två gånger i veckan: tisdagar kl 17:30-19:00 - UTOMHUS på Lindevi. Första utomhusträning efter uppehållet 19/11. fredagar kl 17:00-18:00 - INOMHUS i Sinntorps sporthall. Första inomhusträning efter uppehållet 15/11. Vi återkommer med info om eventuella futsalsammandrag när vi har fått vilka datum som gäller. Vi har även full förståelse för att det finns de som prioriterar annan idrott (kanske mer vinterbetonad sådan) under vintersäsongen. Om ni inte kan vara med på träningar, så skriv gärna en kommentar om varför så har vi ledare lite koll på vilka aktiviteter som eventuellt krockar. Och som vanligt, har ni frågor tveka inte att kontakta någon av oss ledare! Hälsningar //ledarna F-2014 14 okt 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter