• Häcken -Arsenal

    På onsdag är det dags för Champions League-match på Hisingen! Samling på Bravida arena (sektion B,nära McDonalds) klockan 18:30 senast. Vill man åka tåg tillsammans så finns det åtminstone en tränare som åker med tåget som går från Lindome station klockan 17:29. Ni som har, glöm inte Västtrafik kort..!! Ser fram emot en fin fotbollsmatch! F-2011 16 sep 2024 1kommentar
  • Match till helgen på Donsö

    Hej! På lördag är det dags att ta oss ut till Donsö igen för match mot Södra Skärgården! Båttiderna är inte optimala så det blir en lång dag. Vi samlas 09:45 vid pendelparkeringen så att vi hinner med båten som går 10:40. Vi får ha marginal så att vi hinner parkera bilarna eftersom man inte kan parkera på Saltholmen. Efter matchen får vi tyvärr vänta lite på båten. Den går först 14:45 och är framme 15:26 på Saltholmen. Eftersom det blir en lång dag så behöver tjejerna ha med sig något att äta. Vi ser gärna att de har med sig något ordentligt som de kan äta på båten innan matchen och även något att äta efter matchen. Det går åt mycket energi under dagen. /Ledarna F-2012 16 sep 2024 14kommentarer
  • Till föräldrarna inför sammandragningen 21/7.

    Hejsan alla föräldrar, tänker att jag skickar en bild på vilken station ni är placerade under sammandragning. Tanken är även att vi skall hjälpas åt så att man kan avlösa varandra så man kan se sitt barn spela. Vi skulle behöva iallafall 3 föräldrar till som kan hjälpa till vid stationerna. Bakningen ser för tillfället bra ut👍 Tänker att det är många barn som är med och spelar och därav även många föräldrar, men endast 9 st som anmält sig att hjälpa till. Det är ingen som står själv utan man har hjälp med annan förälder. Ha det fint allihop och tack på förhand🌷 Mvh Maria Laitala-Mayer P-2017 16 sep 2024 6kommentarer
  • Visa fler nyheter