• Lagträff

    10 tjejer och 3 ledare samlades idag för lite semesterfotboll, korvgrill och snack om hur vi gör varandra till bättre fotbolspelare. Det här kom vi fram till.... Styra – Att hjälpa kompisen till rätt position på plan Coacha – Att hjälpa kompisen fatta rätt beslut, driva, passa, dribbla Uppmuntra efter miss – ”Peppa” kompisar som gör misstag på plan Berömma – Låta kompisen veta när de gör något bra på plan Positivt kroppsspråk – Visa kompisarna att man vill vara med Säga till om någon inte gör sitt bästa – Ställa krav på ett positivt sätt Sätt varandra i ”bra” situationer - Passa till kompisar som har bra positioner på plan Ta andras jobb – Hjälp kompisen om den hamnar på fel position eller blir bortfintad gör vi detta i helgen blir vi oslagbara på Eskilscupen!! F-2011 30 jul 2024 1kommentar
  • Start av höstsäsongen

    Hej! Hoppas alla har haft en fin sommar. Första träningen var tänkt v.33, men nu när vi fick spelschemat så börjar matcherna en vecka tidigare än vad vi trodde. Det betyder att vi bara har fyra träningar innan första matchen. Vi kommer därför börja träna redan nästa vecka för de som kan. Eftersom vi vet att en del är bortresta kommer vi träna tillsammans med F2013 under v.32 på deras träningstider som är måndag och torsdag 17:30-19:00 båda dagarna. Från v33 och framåt tränar vi själva och på våra vanliga träningstider. Vilken plan vi tränar på kan ändras sent så kolla plan på laget.se innan träningen eller leta upp oss på Lindevi. Nu ser vi fram emot en spännande höst. /Ledarna F-2012 30 jul 2024 1kommentar
  • Referat: Torslanda IK - Lindome GIF

    Vinst mot div-laget Torslanda med 4-3 efter en stark insats i träningsmatchen och förberedelserna för omstarten i div 2 om en vecka här hemma på Lindevi mot Jonsered. Herr 29 jul 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter