Eskilscupen
Se er mailkorg angående utskick om Eskilscupen 1-4/8 Skickades ut 13/7 kl 21:00 MVH Peter
F-2011
13 jul 2024
0kommentarer
Sommaravslutning 2024
Lördagen den 29/6 höll vi ett sommaravslutningsläger där vi pratade om "Gör din lagkamrat bättre" och det vi tränat på under våren. Med stöd av vår nya kamera fick tjejerna se bra beteenden som vi utför i både att göra våra lagkamrater bättre och hur vi agerar i vår speluppbyggnad. Efter detta spelade vi en 4x20minuters match mot Anneberg innan vi käkade korv och hade familjefotboll (föräldrar och syskon mot tjejerna). En härlig avslutning inför ett sommar break under juli månad. Vi återkommer med första träningen 5/8 och vi hoppas att många av flickorna är på plats sugna för fotboll igen. Viktigt att komma ihåg under sommaren: cykla, lek, spring, kryp, simma, räkna, klättra, hoppa i vattenpölar, läs, skratta, kramas, gå, andas och inte minst ... Ät glass.
F-2013
7 jul 2024
0kommentarer
Spelschema Ytterbycup 18/8
Spelschemat för Ytterby cup 18/8 har nu kommit. Räkna med att ni behöver vara på plats på Ytterns IP mellan ca kl 10-15 om ni vill vara med. Kallelsen är fortsatt öppen tom tis v33 om ni behöver justera ert svar. Det kommer även en påminnelse när det närmar sig. Vecka 33 drar vi igång med träningarna igen och höstens seriematcher ligger redan nu inlagda i lagets kalender. Info och kallelser kommer som vanligt framöver. Hoppas att ni har en fortsatt fin sommar, även om den just nu är lite blöt. Och glöm inte att passa på att spela lite fotboll med familj och vänner när tillfälle ges! Hälsn //ledarna
F-2014
4 jul 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter