Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF Herrjunior

Herrjunior

• 24 aug 2016 Rött kort

Efter matchen sågs Lindomes utvisade spelare ha en lång konversation med domaren. Ansåg ni det röda kortet vara fel eller vad handlade diskussionerna om?

• 24 aug 2016 Rättelse

Med* Lars Lagerbäck ska det såklart stå!

• 24 aug 2016 Vilken match!

Vilken DM-match ni bjuder på! Visar prov på en sann lagmoral och kämparanda. Underdogs i klass med Island som tar sig vidare i DM-slutspelet, men Lars Lagerbäck i spetsen i form av Martin Jannesson och Patrik Borg! Längesedan jag bevittnade en såhär spännande match live, tack för det!! Ser fram emot nästa match då ni ställs mot Örgryte IS om jag inte förstått allt fel?! Ha det bäst och träna hårt.

• 25 maj 2016 Olle Fransson

Bilder från matchen senast https://docs.google.com/document/d/1QHbIAGyzDnrNDQhswjoaCOCk3OdfpD_PYnmNuMjP1aI/edit?usp=sharing

• Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!

• 15 maj 2016 Jesper Lundberg

200kr för hela paketet, intresserad Martin?

• 15 maj 2016 Anonym

Såg precis på blocket att en viss Jesper Lundberg aktionerar ut 7 par matchshorts och strumpor... Kan detta vara de försvunna?

• 10 maj 2016 Torslanda IK supporter

Ser framemot matchen den 10:e maj, då vi ska ställas emot Göteborgs-Cup mästarna. Efter den meriterande segern så känns inte vår förlust för några veckor sedan lika illa. Denna gången vill vi dock utkräva revansch och vi hoppas eran Mittbacksgeneral Trysberg drar på sig en sträckning på veckans träning, isådannafall kommer våra chanser öka monumentalt.

Mvh En optimistisk men livrädd supporter.

• 6 maj 2016 Lindome GIF supporter

Grattis till vinsten i Göteborgs-cupen! Trots så lite lag måste matcherna spelas och vinnas! Stark insats idag, och stabilt bakåt med en framtida professionell målvakt?! Lycka till i fortsättningen!

• 21 apr 2016 Supporterklubben

Kul att höra Martin, vi ska följa er hela säsongen!! Mot nya framgångar!!