Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF F-2011

F-2011

Logga in för att skriva i gästboken

• 23 aug 2023 Linda Johansson

Hej, vi har fikakassarna :) . Någon som har möjlighet att sälja på helgens matcher så kan vi lämna över dem.

• 23 aug 2023 Tina Holmberg

Hej!
    Fika försäljning 9/9 kan
    Hilmas och Melissas mammor tar för höstgruppen 🍂 Mvh Tina och Malin 🍂

• 13 jun 2023 Anne-Marie Åström

Hej,
    Jag hade glömt ta bort träningarna nästa vecka de är borttagna nu. Vi tar sommarlov efter sista träningspasset på lägret på söndag

• 13 jun 2023 Anna-Klara Åkerström

Hej!
    Ska det vara träning på kvällen även om det är fotbolllskolan dagtid?
    /Anna-Klara

• 12 apr 2023 Anna-Klara Åkerström

Hejsan

Vill bara påminna er som inte har hämtat ut era sverigelotter än, att snälla göra det.
    Sista inbetalningsdatum till mig är satt till den 24/4, för att jag ska kunna betala in till klubben i tid.

• 22 mar 2023 Lars Petersson

Hej! Vill bara meddela att Helena inte kommer till träningen idag. Mvh Lars Petersson

• 13 mar 2023 Anna-Klara Åkerström

Hejsan

Nu är det dags att sälja Sverigelotter. Varje lagdeltagare ska sälja 25 lotter var.
    Jag kommer dela ut lotterna på träningarna under veckan.
    Ta gärna kontakt med mig eller Johan (Stellas Pappa) om ni inte har fått era lotter när veckan har gått.
    Betala in till mig senast den 24/4 så jag kan redovisa försäljningen till klubben. Swish 0735-354450, märk med namn i meddelandet.
    Om ni behöver hjälp att sälja så ta kontakt med någon av oss i föräldragruppen.
    /Anna-Klara (Stellas mamma).

• 4 mar 2023 Anna-Klara Åkerström

Hej

I veckan har vi försökt maila/få kontakt med alla i föräldragruppen för vårterminen. Väldigt liten respons på det mailet.. om man vet med sig att man har bytt mailadress så hör gärna av er till mig så vi kan rätta till det.
    Imorgon står Meijas mamma Jessica och Stellas pappa Johan och säljer fika för laget på matchen.
    Vi behöver också organisera lottförsäljningen för våren. :)

• 22 feb 2023 Lars Petersson

Hej! Helena kommer inte ikväll ont i fötterna efter skridskoåkningen med skolan.
    Mvh Lars Petersson

• 16 feb 2023 Lars Petersson