Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF P-2008

P-2008

• 7 nov 2022 Magnus Eriksson

Hej,
    Vi kan baka mjuk pepparkaka. Hur mycket behövs tro?
    Mvh Magnus

• 7 nov 2022 Sigun Edbäck

Hej!

Mer info om försäljning vid ICA helgen 26 – 27 November.

Ann-Louise (Måns mamma): Bakar brödkakor
    Malin (Hannes mamma): Bakar knäcken och brända mandlar
    Elisabeth (Hugos mamma): Bakar
    Anna (Noels mamma): Bakar
    Martin (Max pappa): Bakar
    William: Bakar
    Magnus (Maximilians pappa)
    Sigun (Elias mamma): Bakar saffrans drömmar, mjuk pepparkaka, tar med handgjord julkort

De som bakar, vi behöver några mjuka pepparkakor eller liknande. Meddela gärna vad ni tänkt baka.
    Det som ska säljas lämnas till Sigun senast Lördag 23/11 kl 9.00. Går bra att lämna innan också förstås.
    Vi tänkte också sälja små pepparkakshus som är färdig dekorerade (köps i burk, ger 10 hus). Någon som vill göra detta?

Allt vi säljer kommer få röda snören och tag med Tack för ditt stöd till LGIF P2008 (Dessa taggar har jag hemma och sätter på till försäljningen.)
    Om någon vill göra julgodis (bra saker som inte klibbar ihop, ischoklad som smaksätts med krossade polkagrisar, fudge med olika smaker) har vi handlat in ce

• 1 nov 2022 Sigun Edbäck

Hej!
    Nästa vecka den 8 November hämtar jag våra NewBody paket. Ni är vlkomna att hämta dem hos mig från den 9 November på Vlås Parkväg 9. Hemma efter 16.30.
    Betalning behöver jag ha senast den 17 November så kommer jag betala in för hela laget till klubben. Ni kan swicha till 0706-486287 eller sätta in på lagkontot: SEB 5699 02 298 96.
    Nu har också försäljningsbladen från Tulpankungen kommit som ni får med samtidigt vid avhämtning av NewBody. För er som inte har paket att hämta är det bara att komma förbi och hämta papprenena om julblommor.
    Mvh Sigun

• 30 okt 2022 Magnus Eriksson

Toppen Sigun!
    Vi har tyvärr inget parasoll men vi ser till att vara på plats en av dagarna.
    Med vänlig hälsning, Magnus

• 28 okt 2022 Anna Rivhed

Hej Sigun,
    Bra försäljningsinitativ. Jag är bortrest då men kan baka något och lämna till dig i förväg om det är ok?

• 27 okt 2022 Sigun Edbäck

Hej!
    26 och 27 November kl 10.00 - 14.00 kommer vi stå vid ICA och ha försäljning av bröd, kakor, varm glögg och fika, etc för att samla in pengar till killarnas Spanien resa.
    Är det någon som har en parasoll eller liknande som vi kan stå under när vi säljer? Bord har vi. Är det någon mer förälder som är intresserad att hjälpa till? Just nu är det Elias, Hannes, Hugo, Måns och Max föräldrar som hjälper till.

Vi kommer också att starta en försäljning av julblommor. Det är naturligtvis frivilligt. Mer info kommer under nästa vecka angående detta.
    Mvh Sigun

• 6 maj 2022 Sigun Edbäck

Hej!
    Lite information om lagkassan P08.
    Vi startade innan påsk med 9416kr i lagkassan. Nu har vi 14594kr.
    Påsklotterna gav laget 3443kr
    Pant är just nu uppe i 1825kr
    Fika på hemma matcherna har gett 275kr per match

• 21 mar 2020 Patrik Dahlberg

Mycket bra jobbat:)
    Svischa sigun

• 21 mar 2020 Ann-Louise Welin

324 kr till lagkassan för dagens fikaförsäljning. Vart swishar jag?

• 21 mar 2020 Ann-Louise Welin

Har vi någon plan för fika försäljning idag?
    Annars så fixar jag något provisoriskt till match två och tre. Vill någon annan också bidra med kaffe och kaka vore det toppen!