Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 26 apr 2020 Anna-Siri Andersson

TACK Henrik, ett vackert ljus i den annars något gråa fotbollsvardagen:)

• 26 apr 2020 Henrik Jansson

Här kan ni se hela matchen mot Älvängen borta.

• 26 apr 2020 Henrik Jansson

Här kan ni se hela matchen mot Älvängen borta.

• 1 okt 2019 Hasse Larsson

Hello tjejernanana.
    Speakern här:-)
    Vill börja peppa er redan nu inför dom 2 avslutande matcherna kommande helger. nästa år kommer även blåvitt och öis starta upp damlag i div4 . Detta kan ju vara en gooo sporre att kämpa ännu mer och vinna den egna matchen i matchen och se till att gå upp i div 3 i år. Bästa laget, bästa viljan, bästa tempot, bästa självförtroendet och bästa inställningen från allra första början av matcherna nu så de andra lagen får stå stilla och titta på er och eran kämpaglöd och och bli frustrerade.
    ”Nu jävlar anamma”
    skall det spelas i 3:an nästa år. :-)
    Lycka till och ha kul där ute tjejer.
    Ni är värda detta sååååå mycket.

• 18 jul 2019 Stefan

B-slutspel Gothia Cup 2019!
    Kom igen nu alla tjejer! Hoppas det var rejält med j**lar anamma, kämpaglöd och ”aldrig-ge-upp” i lunchen! Hjälp varandra, SNACKA MYCKET och vinn matchen i matchen!

Forza Lindome Dam/Damjuniorer!

• 10 mar 2019 Hasse Larsson

Hej alla. Måste bara få säga detta. Ett stort kred, till Martin och hans fantastiska kollegor som gjort ett sådant gött jobb hittills med tjejerna. Såg några matcher nu i helgen båte dam och junior och hur det än var så höll tjejerna sitt egna spel, de nötte passningsspel och gnodde vidare på sitt bestämda sätt. Såååå braaa . Att hålla sig till sin plan och jobba som ni gör med är att bygga ett lag är grymt bra, och det gör ni verkligen. Gött jobbat!!!
    Kan till och med jag se som gammal grinig ”världsmästare” på sidan och hemma i soffan när det gäller fotboll
    Skall bli såå roligt att följa dessa duktiga damer och juniorer som verkar ha så bra respekt för varandra. Kan bli hur bra som helst.👍👍👍

• 21 sep 2017 Lars Kalméus

Hej Lindome
    Måste bara få säga att det är så beundransvärt av er att spela matchen mot Eriksberg och Hönö/Björka med såpass decimerat manskap. Väldigt många klubbar hade nog lämnat w/o i det läget. Inte kul att få stryk förstås men tjejerna skall ha massa cred för att dom genomför matchen. Hälsa dom från oss och lycka till i fortsättningen.

• 24 jan 2016 Fredrik Leuschner

Grymma tjejer!!!!

• 24 jan 2016 Alva Hilmersson

Så jävla gott med seger och andra plats tjejer

• 24 jan 2016 Per Stolpe

Grattis till segern och bra resultat i Snickarcupen!