Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF P-2010

P-2010

• 6 jun 2022 Peter Svensson

Stort tack till ledare och föräldragrupp som planerat och fixat Lindome Gif-dagen.
    Tack alla föräldrar som hjälpte till och bidrog till en härlig fotbollsdag på Lindevi idag! Grymt kul att se ett sånt engagemang och sån glädje.
    Och framförallt tack alla spelare för underhållningen både igår i Tölö och idag på Lindevi. 😊

Som tränare i annan idrott kan jag bara säga att ni tränare gör ett fantastiskt jobb med att utveckla och fostra våra killar - hatten av och hoppas att ni förstår hur bra ni gör det!

/Trött stolt fotbollsförälder

• 5 jun 2022 Daniel Frickeus

God afton!
    Charlie har blivit dålig här på eftermiddagen. Värre o värre under kvällen och nu har han feber o mår inte alls bra. Han kommer inte kunna spela på Lindome-GIF-dagen imorgon. Jag har uppdrag som p-vakt 9-11. Eftersom det kom så nära inpå så kan jag sticka upp och köra mitt uppdrag om han inte blir sämre. Eftersom jag är själv med barnen kan jag dock inte stanna hela dagen.

• 29 nov 2021 Jaime Zamora

Hej!
    Joel kommer att prioritera basket framöver och gör en paus på fotbollen tills vidare. Tack för all er engagemang och all tid ni lagt ner på träningar och matcher.
    Mvh, Jaime Zamora

• 27 nov 2021 Stefan Nyström

Hej
    John vill under vintern prova på basket, som ligger på fotbollstiden, men vill ändå försöka komma på så många futsal som möjligt.

• 29 okt 2021 Louise Théen

Tack Lars!! 👍😊

• 29 okt 2021 Tanja Johansson

Vi samlas kl 13.00 . Första matchen kl.13.30.

• 29 okt 2021 Tomas Angervik

Hej!
    Hittar inte när det är samling till ÖIs cupen. Tacksam för svar

• 28 okt 2021 Tanja Johansson

Joel får krya på sig!

• 28 okt 2021 Jaime Zamora

Hej! Joel känner sig inte helt frisk och får tyvärr stå över cupen på lördag. Lycka till!
    Mvh, Jaime

• 27 okt 2021 Lars Berndtsson

Hej Louise.
    Vi hängde jackan i vårat materialförråd så den är i säkert förvar😁