Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 27 okt 2021 Louise Théen

Gustav glömde sin jacka på fotbollsplanen nu ikväll. När han var tillbaka och letade efter den var den borta. Är det någon vänlig själ som tagit hand om den?

• 18 okt 2021 Daniel Frickeus

Hej!
    Mitt nummer är 0725-80 28 21.
    Adress Bräckavägen 80
    Nu får ni som är kvar hämta här hemma. Jag är inte på träningen denna veckan. Vi har redan passerat senaste inbetalningsdag. Jag är hemma ikväll.

• 17 okt 2021 Pirjo Tajarobi

Hej Daniel, Vi har fortfarande inte lyckats hämta idrottsrabatthäften. Och jag hittar tyvärr inte din mobilnummer heller. Kommer du vara på plats på måndagträningen? /Pirjo 072-5821595

• 14 okt 2021 Daniel Frickeus

Hej!
    Nu är det bara några dagar kvar innan jag ska betala för alla idrottsrabatten-häften till klubben. Jag har fortfarande ett gäng häften som inte blivit hämtade. Super om ni kommer förbi och löser det omgående.
    Vänligen
    Daniel

• 2 okt 2021 Lars Petersson

Hej Daniel! Har varit mycket med förkylning, så därför har jag inte kunnat hämta häftet. Kan hämta det någon gång under helgen när det passar dig. Mvh Lars Petersson ( Charlie Liljas pappa).

• 27 sep 2021 Daniel Frickeus

Hej! Jag tar med Idrottsrabatten till träningen idag igen och hoppas att de sista hämtas ut. Jag är där vid lämning och hämtning. Annars finns jag hemma på Bräckavägen 80. Välkomna att hämta era häften.
    /Daniel

• 8 maj 2021 Johannes Adler

Hej! Har vi någon frivillig förälder som kan döma lag blås match imorgon kl 12.00?
    Tack på förhand

• 29 apr 2021 Sofia

Hej! Såg att anmälan för sommarfotbollsskolan öppnat. Casper är anmäld. Hoppas det blir ett härligt gäng.

• 8 sep 2020 Nathalie

Hej Karolina, det är Shalomsmamma. vi kan vara matchvärd idag, så kan du ta vara pass nästa gång.Med vänlig hälsning, Nathalie

• 8 sep 2020 Jenny Börjesson

Hej Karolina,
    Det var absolut inte meningen som ett påhopp utan som information och hjälp. Men vi fortsätter vår diskussion här istället om du tycker att det känns enklare. Att vi gick ut med mail idag var för att vi ville påminna om hur gästboken fungerar och vilka som faktiskt kan se det som skrivs där då det kommit en del nya killar till laget och att vi andra kanske också behövde en påminnelse.

Även tränarna ville påminna om vikten av att svara på kallelser till träningar och matcher så då blev det ett gemensamt utskick.

Har du förslag på smidigare sätt att kommunicera får du gärna komma med förslag. Det tas mer än gärna emot.

Många av oss har flera barn i olika aktiviteter så det viktigaste är väl att rätt information kommer i minimal mängd till rätt person.

Det kan vara så att alla inte använder appen och loggar in via webben istället. Själv visste jag inte att det gick att svara på kallelser via webben så där lärde jag mig något nytt.
    Hälsningar
    Jenny