Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF P-2014

P-2014

• för 4 dagar sedan Colin såtvik

Hej det är Colin.s det är Loellas barn

• Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!

• 20 aug 2023 Camilla Oskarsson

Hejsan, leo kommer tyvärr inte fortsätta i fotbollen. Så ni får gärna ta bort honom/oss från allt.

Hälsningar Camilla

• 1 aug 2023 Loella Såtvik

Toppen tack så mycket för detta:)

• 1 aug 2023 Ida Hagström

Ivar Ivraeus 25/9
    Wigfors Wittgren 25/9

• 1 aug 2023 Ida Hagström

Hej! Jag har nu satt ihop en lista över fikaansvar- varje lag kommer i separata inlägg. När flera lag har hemmamatch finns föräldrar samtliga lag med, utom 2/10 då lag svart är färre spelare. Om man byter lag så får man också byta fikadatum. Om man behöver byta datum för att man inte kan så löser man det inom sitt lag (inte via mig). Barnen vars förälder är tränare finns inte med på listan då deras förälder är upptagen med att vara just tränare

Efter varje försäljning får man meddela här om det är något som behöver fyllas på till nästa gång så att de som har fikaansvaret därefter kan köpa in det som behövs. Kvitton och ersättning för sådana inköp får tas med Peter Beus som har hand om lagkassan.

Jag kommer att gå igenom lådan inför första föräljningen och lägga upp här vad som behöver inhandlas, så snart träningarna är igång.

Ha en fortsatt trevlig sommar! /Ida

• 26 jun 2023 Jonas Larsson

Hej Susanne.
    Ja det kommer vi ha. Samma tider som vi har haft under våren.

• 25 jun 2023 Susanne Fält

Hej! Vet ni om laget kommer fortsätta att ha träningarna onsdagar och söndagar till hösten?

• 9 maj 2023 Thomas Karlkvist

Hej alla föräldrar!
    Jag heter Thomas Karlkvist och är pappa till Elof Trovik som började i P14 nu i vår. Jag kommer att hjälpa till kring laget för träningar, matcher med mera.

Jag tror att det kan vara praktiskt att använda den här kommunikationskanalen för frågor och behov kring både hemmamatcher och bortamatcher, till exempel för att samåka och för att vara med och sälja fika i samband med matcher på Lindevi.
    Vi gör i alla fall ett försök från denna veckans matcher, och lägger upp en tråd till varje samling på samma tid/plats för våra fyra lag. Hör gärna av er, här eller på SMS, om ni har funderingar och förslag.

En saka som jag själv noterat är att det kan bli väldigt mycket mejl och notiser från laget.se. För en del är detta en fördel, men andra vill kanske minimera detta i sina egna informationsflöden. Då kan jag tipsa om att ställa in vilka typer av händelser som ni vill ta emot notiser ifrån, vilket ni gör genom att gå in på er egen profil i appen eller på hemsidan.