Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF P-2014

P-2014

• 9 maj 2023 Thomas Karlkvist

Hej alla föräldrar!
    Jag heter Thomas Karlkvist och är pappa till Elof Trovik som började i P14 nu i vår. Jag kommer att hjälpa till kring laget för träningar, matcher med mera.

Jag tror att det kan vara praktiskt att använda den här kommunikationskanalen för frågor och behov kring både hemmamatcher och bortamatcher, till exempel för att samåka och för att vara med och sälja fika i samband med matcher på Lindevi.
    Vi gör i alla fall ett försök från denna veckans matcher, och lägger upp en tråd till varje samling på samma tid/plats för våra fyra lag. Hör gärna av er, här eller på SMS, om ni har funderingar och förslag.

En saka som jag själv noterat är att det kan bli väldigt mycket mejl och notiser från laget.se. För en del är detta en fördel, men andra vill kanske minimera detta i sina egna informationsflöden. Då kan jag tipsa om att ställa in vilka typer av händelser som ni vill ta emot notiser ifrån, vilket ni gör genom att gå in på er egen profil i appen eller på hemsidan.

• 8 maj 2023 Carolin Andersson

Ja Noel var där, men ja det finns minst 2 :)
    Vi betalade in medlemsavgiften i torsdags.
    //Carolin

• 7 maj 2023 Thomas Karlkvist

Hej Carolin
    Jag är rätt ny som ledare, så jag kan inte alla ansikten och namn än på killarna
    Men det är förstås bara att komma och träna för att komma igång igen, dock är det en försäkringsfråga kring att spela matcher sen som kräver att man betalat medlemsavgiften innan man kan spela

Var Noel med idag? Jag minns en Noel men det kanske finns flera :)

• 4 maj 2023 Carolin Andersson

Hej
    Noel Brandin var och testade fotbollen i söndags då han blivit sugen på att träna igen. Han tyckte det var jättekul och vill gärna börja med fotbollen igen. Hoppas det går bra att han dyker upp på söndag igen?
    Har även mailat kansli.
    Mvh
    Carolin Andersson

• 30 apr 2023 Filip

Samling en halvtimme innan match så lag vit ses 11.30 i Hovås

• 30 apr 2023 Anna-Karin Ejserholm

När är det samling imon i Hovås?

• 18 apr 2023 Per Nyström

Fika vore jätteuppskattat tror jag. En eller två personer behöver dock kunna stå och sälja. Det finns ju ett litet skjul borta vid L3 där man skulle kunna ha lite kaffeförsäljning och enklare fika. Föräldragruppen kanske kan undersöka saken vidare?

• 18 apr 2023 Ida Hagström

Hej! Ska vi försöka få till lite fika/ godis försäljning på vid matcherna på Lindevi på måndag? Jag kan inte vara med och sälja själv, men jag kan handla!

• 16 apr 2023 Peter Beus

Hej

Tack för information!! Vi hoppas att fotbollssuget kommer tillbaka för Eddie. Han är välkommen tillbaka närsomhelst!!

• 16 apr 2023 Tanja Albinsson Ericson

Hej på er!
    Eddie är ju inte aktiv i laget just nu, han kommer inte att vara med på någon match. Så jag tänker att det är dumt om han står med i lagindelningarna till just det då han tyvärr inte kommer att komma.

Vi hoppas på att han kanske vill komma tillbaka till träningarna, men just nu dröjer det nog.
    /Tanja