Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 16 aug 2020 Carolin Andersson

Glömde tyvärr bort träningen då den inte låg i kalendern och då man inte fick någon kallelse.
    Går detta att ordna framöver?
    Undrar också, som någon annan, varför det är mitt namn och inte Noels namn som ligger i truppen?

• 8 aug 2020 Camilla Oskarsson

Perfekr tack för info :) är de så att du kan hjälpa med att få med leo i laget med? Just nu ligger min profil som en i laget men de leo lember som ska ligga där(han har en profil). Är de jag som ska göra något eller är de någon ledarna som lägger in de ?

• 8 aug 2020 Carolin Andersson

Tack för info

• 8 aug 2020 Per Nyström

Hej! På sista träningen kom vi överens om att köra igång igen den 16 augusti vid samma samma tid, dvs 10-11.

• 4 aug 2020 Camilla Oskarsson

Hejsan, tänkte kolla då jag tappat bort lappen som vi fick för uppstarten. När är första träningen igen? Jag kan även se när jag kollar på laget ligger jag inne men min son leo lember syns ingenstans.