Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF P-2014

P-2014

• 6 okt 2022 Tanja Albinsson Ericson

Godmorgon,

Tack för en härlig träning igår i höstvädret:)

Tänkte bara fråga hur man gör ifall man vill beställa klubbkläder? Eddie vill ju självklart genast ha detta, och jag tänkte varför inte kan ju vara bra att ha i vilket fall som helst hur det nu än går:) Beställer man genom er eller via intersport?
    /Tanja

• 5 okt 2022 Tanja Albinsson Ericson

Tusen tack Jonas! :)

• 5 okt 2022 Jonas Larsson

Hej Tanja.
    Ja, gärna en lite stund innan 18 så vi kan samla ihop grabbarna vid 18. Kläder efter väder idag känns som en bra idé att inte köra shorts och T-shirt.
    / jonas

• 5 okt 2022 Tanja Albinsson Ericson

Hej hej,
    Eddie -14 vill super gärna testa på fotboll idag onsdag, är det bara att dyka upp 18.00? Han är lite osäker så gärna om någon välkomnar honom och tar med honom in i gänget.

Jag eller hans pappa stannar självklart kvar.

Kör barnen shorts och t-shirt när det regnar med eller vad brukar de ha på sig? ;)
    /Tanja

• 15 okt 2020 John Robertsson

Anna-Karin
    Hej. Vi har inte den adressen registrerad på dig. Endast en som innehåller gbg. Kan du kanske finnas kopplat till ett annat barn/lag på den mailen?
    Jag lägger till Linus pappa som en egen förälder i systemet om kopplar hans mail dit.
    /John Ass. Tränare Lindome P14

• 13 okt 2020 Karolina Siljemyr

Hej! Var det någon som fick med sig Valter S svarta joggingbyxor hem efter träningen i söndags? De är från H&M i str 122/128. De låg i båset tillsammans med en svart/grå regnjacka.

• 30 sep 2020 Anna-Karin Ejserholm

Hej.
    Hur tar man bort en mail adress. Jag har 2 st kopplade till mig. Vill ta bort smultron14@gmail.com.
    O lägga till Linus pappa i stället.
    Carljohan.ejserholm@gmail.com

• 19 sep 2020 Jonas Larsson

Absolut!
    Inga problem, ta kontakt med en tränare före eller träningen bara så vi kan registrera er på laget.se

• 19 sep 2020 Christer Hultgren

Hej, har en grabb född 14 som ev vill prova på fotboll. Om så, kan vi dyka upp på sön?

• 13 sep 2020 Patricia Odbom

Hej Erik odbom får ni också gärna ta bort. Mvh patricia odbom